Follow
Jag blir galen!
 
Ja så har jag nu fåt tillbaka mina bloggar, mig mycket nöjd. MEN samtidigt är vår dator så SEG att jag blir alldeles GALEN. Samtidigt är det då nytt inne på blogg.se och den kombinationen kan göra vem somhelst tokig på riktigt.

Men ska väl få kläm på det vad det lider. Annars har just denna kvinna, förutom att hon är på väg att bli tokig så har hon SEMESTER. OCH DET mina kära vänner är underbart på riktigt. Det blir kusten för mig och med det så kommer bloggen ändå mer ligga i stiljte än vad den gjort tidigare. Det har liksom inte funnits ork. Samtidigt som då allt var borta under några frustrerande dagar och jag funderade allvarligt på att BYTA blogghotell.

Nu fick jag ju tilbaka allt och allt nytt i början känns ju okänt och lite skrämmande men man ska väl lära sig,

Ha nu en underbar sommar så ses vi väl nån gång då och då, och jag som alla andra väntar bara på SOLEN
#1 - Lisbeth

Ta du och ha en så skön semester. jag lovar dig att några större förändringar är det inte och jag som har svårt för datorers konstigheter klarar det så njut av ledigheten
Kram på dig

#2 - Per-Anders

Jättefin bild! Skönt att det ordnade sig med dina bloggar. Hoppas du får en skön semester.