Follow
Vargavinter


Ja är det då inte fel åt det ena hållet så är det fel åt det andra. Innan var det gråväder och görtrist väder. Nu är det för kallt och tidnigsrubrikerna skriker ut ryssvinter, jaja jag måste i alla fall erkänna att jag hellre har sol och nyporrosor på kinderna än det gråa trista väder vi haft innan. MEN det klart det behöver ju inte bli FÖR kallt.

Bilden tog jag i söndags på min fotosafari återigen vid Sju strömmar i Torestorp. JAG ÄR SUPERNÖJD med hela dagen och fick flera riktitgt fina bilder. Vattnet hade bildat formationer som den ovan överallt och med stativ fick jag urläckra bilder. Forsande  vatten är kul men här har vi lite lugnare vatten. Och jag tycker den bliev riktigt läcker.

Nu är det bara en gång kvar på min kurs och tiden går fort när man har roligt, nu ska jag bara köpa in ett eget stav och det snart tro mig.
#1 - Lisbeth

Så vacker bild. Får mig att tänka på mönstret i ett spetsband

Röda rosor på kinderna ska det var. Givetvis också lite snö så det knarrar under skosulorna

Ha det bra

#2 - Gizmo

Matte och jag håller med.. Hellre lite kallare än lortigt och slaskigt.. SÅNT gillar varken hon eller jag..

Jätte fint foto du visar här idag säger matte med tummen upp.

Tjingeling