Follow
Fototriss:Less is more
Less is more är temat för Fototriss denna vecka,, minimalistiskt och enkelt är stödorden. Här nere i Västra Götaland har vi äntligen fått lite vinter. Och igår var jag ute på en vinterpromenad hos mamma, detta då i gränslandet Halland/Västergötland och här är min triss denna vecka. Is gör sig bra på bild och tycker denna isbild passar perfekt till temat:



En enkel gren med snö med himlen som bakgrund.



Till sist en liten kvist som gömmer sig i snön.



Idag har jag varit ute på mer fotosafari och att komma nära bilden och inte ta med allt gör att bilden ofta säger mer än om du tar en bild på hela omgivningen. Ett tema som passade mig perfekt. Less is more
#1 - Lotta

Vackra vinterbilder, snygg triss.

/Lotta

#2 - Monica o Jacob

Bra triss, gillar bild två bäst;-)))

#3 - Anki-itte

Det blev fina bilder och en fin triss

#4 - Barnens Hjältar

Urtjusiga bilder!

#5 - Cina

Härliga bilder. Mitt bilden gillar jag skarpt

#6 - Lisbeth

Finns bara en sak att säga: Mitt i prick

Ha en vecka

#7 - Nett

Snyggt, jag gillar bild 2 :) Ha en fin vecka!

#8 - Ingalill

Snyggt trissat :)

#9 - et lite ØYEBLIKK

Kjempefin triss!

#10 - Jah Hollis

Fina vintriga bilder som passar temat utmärkt.

#11 - Åke

Underbara bilder! Så fina, så bra fångade och så bra tänkt :)