Follow
Skämskudden


Alltså ibland trots att man fyllt 50, känns det ibland som man ville ta den där kudden som man hade när man var liten och gömma sig när man kollar på TV. I lördags, (vet att jag är sent ute) skickades Ranelid direkt till Globen, jag kunde INTE förstå detta alls och kudden var inte långt borta.

TRODDE innan låten började för jag brukar gilla lite udda bidrag att jo den ska nog bli bra, efter att ha läst recensioner i tidningar, MEN tyckte den var URDÅLIG. Döm om min förvåning när han går direkt till Globen. Dagarna  efter kunde vi läsa på facebook av diverse aktörer, "är hela svenska folken på sniskan" Gardell skulle sluta vara bög, och liknande inlägg.

MEN VEM RÖSTADE DÅ? De inlägg som skrev, OJ VILKEN SKITBRA LÅT, ja dom har låtit vänta på sig, inga jubel bland massorna YES; YES han gick vidare. Tycker det är urkonstigt, inte egentligen att han gick vidare, med den mediauppvaktning runt just Randelid är det inte konstigt, Men att folk inte kan stå för sin röst verkar lite knepigt.

För övrigt gratulerar jag till en liten sessa, roligt och här hos oss är det vår i luften och det är fredag imorgon livet är gott att leva.
#1 - Per-Anders

Ja, det finns mycket man inte förstår...

#2 - Lisbeth

Ja man kan undra. Min tanke var att det kanske är en missnöjes yttring över hu programmet utvecklat. Sista åren har vi ju sett en del sådant inte minst i riksdagsvalet.

Ha en fin morgondag