Follow
Om katter och vattenkranar


Vad är det egentligen med katter och vattenkranar? Varje kväll när jag borstar mina tänder har jag sällskap av katten, han hoppar upp, och så vill han att jag ska sätta på vattenkranen, vilket jag gärna gör, för det ser så kul ut när katten sitter där och leker med vattenstrålen. Undrar just vem som kom på att katter gillar detta?

Härom dagen hittade han även musen på datorn, jo det är sant, gubben satt och surfade och så ropar han på mig, (gubben alltså inte katten) och tror ni inte katten sitter och tittar efter pilen på dataskärmen och följer den med blicken skulle man ju fotat men ni får nöja er med vattenkranen och katten. Visst ser det kul ut?
#1 - Lotta

Hahaha...vist är det kul med vattenkatter :-)

På jobbet har vi en brukare som är ägare till en vattenkatt och det händer att katten inte ger sig förrän vi satt på kranen en stund så den får sitta där och dricka och leka lite.



Ha en bra fredag!



Kram