Follow
JA JÄKLAR


Om exakt, 23 dagar och ca; 6 timmar fyller jag 50, (FEMTIO) detta känns riktigt konstigt och på något sätt kan jag ändå inte förstå vart fasen tiden tagit vägen. Jag har egentligen inte någon åldersnoja så, jag har inget emot att bli äldre och skulle för allt liv i världen inte vilja vara tonåringing igen. Man vet ju liksom att livet det går UPP och NER ibland mer NER än upp, så även mitt liv. Men att det redan gått 50 år, går liksom inte att fatta. Det var ju liksom igår man födde sina barn och bara i förrgår var jag ju barn själv.

JAJAJA nu har vi bestämt hur denna MIN dag ska firas, jag kommer att ha lite öppet hus och så hoppas jag att någon vill komma. OCH jag önskar mig presenter, helst PENGAR för då ska jag köpa något kul till mig själv, känske något till kameran finns ett objektiv jag är sugen på. FÖR att något ska man väl ha när man nu stått ut med hela 50 bast, så att inte fira finns inte denna gången i mitt huvud.

SÅ kanske ses vi då
#1 - Per-Anders

Jättefin bild på lönnlöven!