Follow
Fototriss: Manligt
Fototriss denna veckan pratar man om manligt, och eftersom jag har tre individer av manligt kön i mit hem hyllar jag dessa tre i min triss. Det är även tävligsdags igen och du kan vinna present kort till coolstuff, där du kan välja ut en fiffig farsdagpresent till far. Ja mina manliga bilder var det ja, först en bild på min son, den yngste av mina fyra barn i en för honom klassisk pose. 



Ja nummer två av manliga individer i huset är såklart KATTEN Albin, här helt slut efter ha varit ute och busat i trädgården. 



Ja såklart har även mina ungar en FAR och eftersom han är måttligt road av att förekomma på min blogg får ni endast se hans manliga händer. 


#1 - Leena

Här var det ju ingen tvekan att det var riktigt manligt, alltihopa. Och sonen verkar vara en kille med attityd :)

#2 - Cina

Se där.. Visa händerna kanske bara är början.. Man får ta det varligt med de manliga männen..haha

#3 - Stina

Härlig triss,..,. hårigt är manligt!

#4 - photoartbyanna

Gillar din tolkning - tveklöst manligt! :)

#5 - Per-Anders

Rejäla karlar!

#6 - Pysselfarmor

snygga bilder och killar allihop!

#7 - Jan Helleberg

Fint trissat, härliga bilder. :)

#8 - Sister Moonshine

Manligt så det förslår! Bra trisstolkning.

#9 - Tant Marit

Vilket gäng du har omkring dig, hehe.

Klart manliga!

#10 - Oliver

Fina porträtt av männen i ditt liv!

#11 - Axart

härlig manlig triss, vilken slapp katt:), helt knäckt kan jag tänka.



AX

#12 - Pialotta

Du fångade mannens armslut bra.. gillar den bilden:) (min man är likadan, vill inte helt o hållet va med på bild). Sonbilden är min favorit bland de tre :)

#13 - Nett

Härlig tolkning på manligt :)

#14 - Selma

Jag har haft anledning att fundera på vad jag egentligen tycker är manligt medan den här fototrissen har pågått.

#15 - cecilia

Haha, typiskt pappa!

#16 - Jah Hollis

Fyndig triss på ett inte alldeles enkelt tema.