Follow
födelsedagsrapport
Veckan som gått har verkligen gått i raketfart, förra veckan fyllde jag 50 och veckan efter har verkligen rusat fram. Min födelsedag ja, lovade ju en liten rapport från den, nu glömde jag att ta en massa kort och de jag tog var på mina gäster och de vill jag inte lägga ut här så det får bli en kort variant utan bilder. Morgonen började med champangefrukost, jo ni läste rätt. Blev uppriktigt väldigt överaskad för det hade jag absolut inte väntat mig. God champande och goda jordgubbar, ost och kex väldigt mysigt alltihop. Frukost på sägen med min man och mina två söner, döttrarna var på annat håll. Cicci är ju som sagt i JAPAN så henne fick jag en hälsing via nätet och Josefin dök upp senare på dagen. Underbart att fira med sina barn.

Kvällen flöt på med gäster, gäster, gäster, kul och väldigt trevligt. MATEN den räckte och blev över, mycklet över och frysen är nu full av kycklingklubbor och rostbiff, men alltid bra att maten räcker. 

Av barnen fick jag en upplevlese i Borås som averkades under söndagen med Gokart, lasergame och trekamp bestående av Bungyrun vilket betyder att man har ska springa så långt som möjligt med ett gummiband fast i midjan och få så mycket poäng som möjligt. Sumobrottning, oerhört roligt! Man hade på sig stooora sumodräckter och man skulle sen brotta ner varandra. Sen var det då BULLRIDE om det tyckte jag INTE åkte av i flygande fläng och sedan vägrade jag göra om det. Never again!! Men kul var det i alla fall. Allt avslutades med dopp i bubblepool och bastu mysigt, mysigt.