Follow
Blåsigt värre
Den förstar riktiga HÖST stormen har rasat förbi, tycker nog vi klarade oss rätt bra. Inget som flugit sönder runt vårt hus, förutom grannens altanmöbler som plötsligt kom farande. Min systers flaggstång dock har gjort sin sista resa och den hade ramlat ner under stormen. Hon bor ju vid kusten och där blir ju stormarna värre. Söndagen inleddes annars med adventsgudtjänst, och just vid advent är det så mysigt att gå till kyrkan. Efteråt fick jag äntligen upp nya gardiner i köket, bara att fålla kanter sedan klara, perfekt alltid kul med lite nytt och de gamla hade vi haft i några år och man tröttnar snart på sina gamla tomtar, denna gången blidde det dock inga tomtar utan snygga stjärnor. Tyget köpt på skroten här i Mark. Annars inget nytt förutom en förkylning som börjar irritera mina luftrör, sätter sig alltid i min hals och retas. Bilden är väl inte sådär superinspirerande liksom detta inlägg, MEN man kanju inte ligga på topp jämt. Ha en bra vecka....


#1 - Pennelina

Åjo! Den fick mig att tänka på hur jag skulle kunna göra med julgardinerna i köket :-D



Tusen tack!



Kramar från mig <3<3<3

#2 - Selma

Jag vill ha lite snö nu!

#3 - Lisbeth

Jag är också tomtegardin fri nu. vad tror du kommer det när man fyllt 50 år? Man har liksom tomtat klart på gardinerna

Hur fint som helst blev det i ditt fönster

Ha en mysig kväll

Kram

#4 - Lotta

hahaha....inga tomtar hos mig heller på gardinerna. De fick sig en tur till pingstkyrkans butik så nu kan de glädja i någons annans hem till jul.



Kram