Follow
Packad vecka
Hjälp maj är ofta en månad där man har lovligt mycket att göra, denna vecka har varit full från måndag till fredag och även idag, ÄR HELT SLUT Ooch vill egentligen bara ligga i soffan och göra INGENTING. Huvudet värker och mår pyton. En förkylning har inte velat släppa taget och hostan den är kvar den också det tar på krafterna och just nu vil jag bara ha semester. Nästa vecka dock är en bra vecka, bara tre arbetsdagar och det är underbart, sedan långhelg där det utlovas FINT väder med sol och värme. Hoppas det blir så, hur jag gör idag med allt vet jag just nu inte, är bara så trött och huvudet vill liksom inte vara med.  Har inte hunnit med min blogg, har inte hunnit med er som läser men hoppas på en lugn nästa vecka där jag orkar hämta krafter och återhämta mig.
#1 - Lisbeth

Jag gillar att läsa din blogg så jag brukar gå in o kolla. Det viktiga tycker jag är att bloggen får inte bli en belastning. Jag hoppas o tror att man har sina läsare kvar även om man inte skriver så ofta som man brukar.

Fram för glädjefyllt bloggande o du jag känner igen det här med maj.

Alltid samma varje år. Varför?

Sköt om dig o vila när du kan

Kram på dig

#2 - Osloskånskan

Kom inom när du har lust, det är väl så det ska vara med bloggeriet, tycker jag. God bedring!

#3 - Lotta

Det suger att känna sig hängig och krasslig. Hoppas du får sköna avkopplande dagar då du är ledig. Så önskar jag lite sol och värme till dig också.

Krya-på-dig-kramar