Follow
Mycket tid utan Facebook och blogg
Ja tiden den räcker inte alltid till, som nu, ibland får man göra prioriterningar och just nu känns det som bloggandet inte riktigt hinns med som jag skulle önska. Ni vet fyndiga inlägg, nya fotografier och kommentera vänner och andra. Jobbar, jobbar, extra timmar till och med. Jag som för något år sedan knappt trodde jag skulle orka 75% någonsin är nu uppe i 80%, och det känns. Längre dagar och tröttare är jag. Sedan har jag ju min kurs på högskolan som är jätteintressant. Dessutom går jag just nu på något som kallas PIM, det villa säga i tre steg ska jag göra arbeten i datorn och lära mig word, klart och det kan jag redan, steg 2 håller jag på med nu powerpoint och ljud. Jag gör en mackas resa ner till magen, Nalle äter en macka. Inget för en föreläsning kanske men väl för mina barn på dagis. OCH jag har upptäckt en sak. MAN FÅR JÄTTEMYCKET GJORT OM MAN UNDVIKER

1. Facebook

2. Blogg

3. övrigt surfande, spelande på löjliga spel. 

Så därför har jag inte hunnit med er som läser att kommentra osv, men jag kommer då jag kan, bättre någon gång då och då än aldrig. PÅ tal om att göra, ska jag till sonen i Lund till helgen, pojken den lille har fyllt 26 år och vi firar med en överraskning och ett besök. Kul , kul, ska det bli, men än mindre tid till datorn, då jag ofta sitter just på lördagar och kommenterar. MEN på söndag då minsann återkommer jag, lovar och svär, eller ja jag ska försöka i alla fall. Imorgon är det fredag, och det är en dag jag gillar. Ha en trevlig helg gott folk.
#1 - Per-Anders

Jag känner igen det där. Har haft det likadant själv den här veckan. När det är mycket på jobbet så får min blogg stå tillbaka.

#2 - Cina

Visst är det så... Blogg Facebook och allt annat sånt TAR mkt tid..

Mer än man vill erkänna ibland.



Kämpa på med det som är viktigt för dig..

Hoppas du tittar in så småningom igen hos mig

#3 - Lisbeth

Håller med dig. Fick prioritera så spelen gick bort.

Upptäckt att jag kan göra roliga saker med vänner istället.

Facebook o framförallt bloggen vill jag inte vara utan. Där finns ju även mina väner så jag tycker att det gills som att vara med dom