Follow
Glad midsommar
Är kankse dagens mest använda rubrik, men skit samma, det ÄR ju midsommar och jag vill önska er alla därute en riktigt skön midsommar. JAG har då även påbörjat min SEMESTER och det känns helt ok faktiskt. Nu fixar och donar vi lite härhemma med städning osv, då dottern ska ha lite gäster här hemma, själva är vi då portade från detta vårt hus som vi betalar i vårt anletes svett och drar till Borås utav allla ställen och firar hos släkt, vi ses där Carina och Anna-Karin, vi som inte ses där utan ses via nätet då jag önskar er alla som sagt en SKÖN MIDSOMMAR.
#1 - Per-Anders

Glad midsommar!

#2 - Niles

Glad midsommar!!

#3 - Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/fredag-dagens-blogg-3.html#comment

#4 - Lisbeth

Underbart med barn men fördelen när dom har egna hem är att du får man "bo kvar" Hoppas midsommarafton blev fin och ha en fortsatt bra helg