Follow
Detta börjar bli


SÅ JÄVLA IRRITERANDE, tror ni inte att när jag vaknade idag hade förkylningen tagit ny fart. Riktigt kände hur snörbasseluskerna hade tagit min näsa i besktning. MER ipren, mer nässpray och utan detta hade jag inte orkat jobba någonting, blir så ARG....Nu har jag i alla fall hämtat nässprayen jag fått av doktorn och även om han var en riktig dum doktor som inte hittade en enda basill eller något fel alls trots förkyling i FEM jävla veckor. Så fick jag i alla fall en nässpray som funkade direkt, plötsligt var det som om jag varit frisk i näsan vart fall. Men utan ipren är huvudet inte att leka med. Hoppas näsprayen löser upp skiten som finns där så jag kan njuta av semsters som börjar om 42 timmar och 45 minuter.
#1 - Per-Anders

Låter inte kul det där. Förstår att du är frustrerad. Hoppas verkligen du blir pigg till semestern.

#2 - Lotta

Håller tummarna stenhårt för att du ska få njuta av din semester utan snorpappaer och medikament.

Krya-på-dig-kram

#3 - Selma

Hoppas du kryar på dig men sommarvirus kan ju vara rent envisa.

#4 - Pennelina

Nej, så illa!



Låter superjobbigt... Jag är tacksam för att jag sluppit undan förkylningar och influensor ett tag nu.



Kramar från mig <3<3<3

#5 - Lisbeth

Hoppas nässprayen hjälper och du nu blir frisk till semestern. Kom ihåg att sjukskriva dig annars. Vi ger bort alltför många semesterdagar för att vi tänker att man är ju ändå hemma. Semester är semester punt slut

Krya på dig