Follow
En sista semester suck


Så är då semestern nästan slut, imorgon börjar vardag men mornar och jobb igen. Har varit underbart med en lång skön semester. MEN allt gott har ett slut så även min semester. I helgen har vi haft fint väder och vi passade på att åka ned till kusten för lite bad och sol och grill. Underbart, har sovit i husvagnen i natt och har inte sovit så gott på länge. Morgonen började underbart och vi hann ett morgondopp i havet innan regnet kom, så då passade vi på att packa ihop och återvända hem. VILL INTE börja jobba imorgon, jag gillar mitt jobb men sista dagen på semester känns det inte lockande att återvända till vardagen, hur kul jobb man än har.  Nu håller min man på för fullt att lägga klart golvet så vi kan sätta in sängen iallafall, sedan blir det lite småpyssle framöver för att göra klart det sista. Gött när allt är klart. Vi höres gott folk, när första jobbdagen är avklarad.
#1 - Per-Anders

Jag har också min sista semesterdag idag. Känner som du. Skulle vlja fortsätta ha semester.

#2 - Selma

Sista semesterdagen är det sällan lätt att vara entusiastisk för jobb.

#3 - Gizmo

Min husse tyckte också det var lite jobbigt innan han kom iväg på första jobbdagen efter semestern. Men när han kom hem sa han att det gått fort att komma in i trallen på jobbet igen.