Follow
Himlans förkyld


Ja liten uppdatering, har varit vansinningt förkyld och har inte kunnat träna och det visar sig även på vågen, så några hekto uppåt är det. Men min mat kämpar jag på med och det funkar bra. Mätt och belåten är jag, så det går ingen nöd på mig, men träning är väldigt viktig den med och det känns konstigt att inte kunna träna något när man är van att gå minst tre gånger per vecka. Har för övrigt på tal om träning funderat på att testa gymmet, går ju bara på grupper men gymmet kan man ju åka till direkt efter jobbet till exempel så får nog pröva det när förkylningen lagt sig.
#1 - Pennelina

Får hoppas att du kryar på dig fort, för det är inte kul att vara sjuk!



Kramar från mig <3<3<3

#2 - Anna

Ja krya på dig först..sen kan du träna :)

Jag tycker alla är så himla duktiga som orkar hålla på?

#3 - Lotta

Usch för att vara förkyl. Hoppas du blir bättre snart. Va bra att du känner dig mätt, jobbigt när man behöver gå och vara hungrig trotts att man nyss har ätit.

Ha en bra eftermiddag!

:-)

#4 - Cina

Krya på dig..



Men du.. tänk på att det inte är bra att träna för många dagar i veckan. Kroppen måste få hämta sig annars gör inte träningen nytta sen.

Jag gjorde den missen själv och fick förklarat av läkaren att jag fick dra ner.

Men måste säga att du är duktig som kör på.

Lycka till och var rädd om dig

#5 - Per-Anders

De gånger (vilket inte är så ofta) som jag är sjuk brukar jag gå ner lite i vikt därför att jag inte orkar äta.