Follow
Fototriss;Dröm
Jo om allt vore en dröm visst vore allt alldeles underbart då, eller?? Fototriss denna veckan handlar om just det dröm. Vad drömmer då jag om, vad är min dröm och ibland måste kanske inte drömmen vara sådär jättestor, idag söndag, igår lördag med pizza och sallad till mig, sent och ingen orkade ta hand om disken så visst vore det en DRÖM om någon kunde komma hit och diska åt mig.



Våren och solen visst längtar vi efter den, och jag längtar jättemycket att denna vyn på min baksida ska vara full med grönskande blommor och träd istället för kyla och snö. 



Till sist visst vore det väl en underbar DRÖM om detta vore synen när JAG står på vågen, min målvikt. 



Men ibland är det så att livet inte blir lättare om man får exakt vad man vill hela tiden, våren kommer snart nog och den som väntar får se. Allt annat kräver "bara" HÅRT ARBETE....sedan kan även en DRÖM kanske bli verklighet.
#1 - @Receptomaten

Hehe, diska är lagom okul, helt klart. Jag har exakt samma problem :)) Kul tolkning av trissen och bra varierat!



God söndag!

#2 - Jah Hollis

Det var ju en personlig tolkning av drömtemat.

#3 - Lena Rollmar

Bra triss! Kram

#4 - Per-Anders

Att ha drömmar är ju en del av livskvaliteten. Då får man energi att se framåt. Din målvikt är lite lägre än min. Jag blir glad om jag lyckas ta mig under 90 kg.

#5 - Pysselfarmor

Håller med om dina tre drömmar. Håller också på att kämpa mig neråt i vikten.



ha en skön söndagkväll

#6 - Barnens Hjältar

Mycket kan hända med hårt arbete :-)

Ha en fin kväll!

#7 - Anneli - A'la Foto

Var är de två andra bilderna? En triss med bara en bild är lite kort! ;O)



Ha en fin kväll!



#8 - Anneli - A'la Foto

Jag igen....nu ser jag två bilder...haha....din sida laddar inte som den ska hos mig....men jag tror nog du har tre bilder...sorry...jag blev så förvånad av bara en bild! :O))



Ha det gott!

#9 - Barnens Hjältar

Tack så jättemycket!

Det var gulligt sagt!

#10 - Nett

Diskmaskin är bra att ha i ett sådant läge ;)

#11 - Lotta

Så kul när söndagen kommer och jag får kika in hos dig och se dina triss-tolkningar. Alltid lika intressant. Hoppas dina drömmar slår in :-)

Kram