Follow
Middagstips


Att laga mat är ofta ett nödvändigt ont men att förena nytta med nöje är sak väl värd att tänka på. Nöje för mig är min blogg, jag skriver tar kort och får ut min kreativitet på så sätt. MEN vad har detta med mat att göra, jo tänkte mig försöka på att utöka mitt bloggkonto med ytterligare en blogg där jag lägger upp mina recept och middagstips. Sä här har ni MIDDAGSTPIS min nya blogg. Just nu innehåller den bara två recept men förhoppninsvis så ska den utökas rejält, jag är även vän av veckomenyer och har tänkt dela med mig av mina men det kommer längre fram. SÅ här är mina två första recept, ungspannkaka hawaii samt risotto bolognese, min matbloggspremiär, hoppas det ska smaka.
#1 - Pennelina

Så kul!



Ska kika in där :-D



Kramar <3<3<3

#2 - Selma

Nog kan man behöva lite tips och inspiration.

#3 - imse

Bra idé med en matblogg. Man behöver inspireras ibland.



Kram

#4 - Lisbeth

Tusen tusen tack. Jag kommer att bli en flitig besökare. Älskar ju att laga mat men sedan jag blev sjuk fungerar inte planeringen som den ska

Ha en fin morgondag