Follow
Dagens rubrik eller inte?


Antar att dagens mest använda rubrik är GOTT NYTT ÅR men då jag är lite tvärtemot emellanåt använder jag mig INTE av den. Fotot är nytt för dagen och äntligen så har vi lite frost ute och en aning om vilken årstid det faktiskt  är och att idag är det NYÅRSAFTON.

År 2012, var det ja,, vad tänker jag mig nästa år, att se livet från den goda sidan, vara en god medmänniska och säga ifrån om det behövs, det är sånt jag tänker mig. Att jag faktiskt har anmält mig till en FOTOKURS det ska blir KUL, Fortsätta träna 2-3 gånger i veckan, och äta något sundare.

Ikväll åker vi för att gratulera en 60 åring och inser att även jag blivit ÄLDRE en konstig känsla det har ju liksom inte gått på en dag, men ändå har jag under 2011 fyllt 50 år, och nästa gång jag fyller jämt är det just 60.

Tänker mig ibland att livet är som en berg och dalbana, det går liksom trögt ibland uppför och man kämpar och kämpar, MEN så plötsligt kommer den där nedförsbacken som gör att livet leker och allt känns möjligt. Och om man tänker efter så utan uppförsbackar inga nedförsbackar, det vore ju bra trist om livet gick som på en raksträcka utan svängar, upp eller ner.

På detta filosofiska sätt med fundering om livet, och framtid önskar jag er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR
#1 - Lena Glasell

Detsamma, söstra mi!

#2 - Peranders

Dina visioner inför 2012 känns sunda. Gott Nytt År!

#3 - Selma

Det är mycket upp och ner. Ibland rent som det känns som om man står i en grop men det brukar ju ge sig.

#4 - Lisbeth

Mycket klokt talat som ner och uppförsbackar. Det vore tråkigt i längde. Det är ju även så med veckorna. På Onsdag börjar man längta till fredag. Utan det hur skulle det kännas då. Gillar din bild så mycket. Känns äkta och varmt trots frosten

Kram