Follow
PARIS
På lördag åker jag och min man till Paris, en 50 årspresent, helt fantastiskt. Jag fick den i torsdags som en överraskning tillsammans med mina barn och flickvän och pojkvän. Jag blev fullkomligt överraskad och har nog aldrig blivit mer överraskad någon gång i mitt liv. Resan går nu på lördag och gubben min har pratat med arbetskamrater och chef och fixat semester. VA, ELLER VA SÄGER NI??

Nu fyller jag egentligen inte 50 förrän i oktober, att resan blir just nu beror på att dottern åker till japan snart och någon måste vara hemma med lillebror, detta blir svårt att ordna efter att hon åkt. Bara jag och gubben i Paris en stad jag aldrig varit i förut, det ska bli jättekul och gissa om jag komer att fotografera under resan, som för övrigt är en bussresa, som går via bryssel på nedvägen och via luxenburg på hemvägen, jättespännande. Och jag ser verkligen fram emot detta, nu hoppas jag på fint väder och trevligt folk i bussen.
#1 - Osloskånskan

Åh! Paris är fint, kos deg masse masse!

#2 - Per-Anders

Låter jättekul. Hoppas ni får en trevlig resa. Kanske någon reserapport från den franska huvudstaden?

#3 - Paris

Hoppas ni får en väldigt bra resa! :) själv vill jag också resa till Paris :)