Follow
Idol nej tack, Doobidoo ja tack

Ja så är då IDOL igång igen, tänker ni kolla? Är mycket tveksam till detta program, gillar inte Idol juryn och deras ibland mycket otrevliga kommentarer. NE idag håller jag mig framför datorn istället. Får se hur det blir sedan för jag är ju som sagt inte ensam i detta hushåll.  Ett annat trevligt program däremot är töntigt nog, Doobidoo, vi satt hela famliljen OCH då menar jag hela, förra fredagen. Vi var SJU; alla barn och en flickvän var hemma och vi hade kul. Vi skrattade alla åt Lasse Kroner och hans tokigheter, och de tävlandes vedermödor vad gäller texter. Imonerades av Sara Löfgrens enorma textkunskap, oj vad hon kunde den tjejen. Ett trevligt program helt enkelt, vad väljer ni? IDOL eller DOOBIDOO?? Bilden är lånad från SVT,
#1 - Lotta

Idol för mig, men inte igår för då var jag på jobbet. Men om jag varit hemma så hade det blivit fotbollskollande. Zlaaaaaaatan är ju bara bäst!

Kram

#2 - Anna

Ja hellre doobidoo..Idol är så hypat :(

Tittar in en sväng..finger kramp..inte rört datorn knappt he he..

Ha det gött

#3 - Cina

För egen del Doobidoo. Men med tre tonåringar i huset blir det Idol.

Visst är det kul när man kan ha kul tillsammans framför tv.n? Också.

#4 - Elin

Hej, jag har en fototävling i min blogg just nu, med ett fint pris från tvspelsweb. Kolla in om du är intresserad :)