Follow
Fototriss; I luften
Ny vecka ny fototriss, fördelen med att få temat under lördagen är just att du kan tänka på temat under lördagens aktiviteter. På lördag åkte jag med sällskap till Liseberg för att gå på Lisebergsteatern och titta på "En mor till salu" med gänget från Falkenberg. Vi var ute i god tid och hann gå en runda inne i parken och var någonstans finns det bättre möjligheter att ta bilder utifrån temat "I luften" Här är mina bilder. Vill du ser mer klicka HÄR



Först en härlig höstvy I luften de fina träden och ljusbågen på Liseberg.



Den nya åkattraktionen KANONEN; brr tala om I LUFTEN



Till sist den klassiska slänggungan...vågar du slängas I luften med denna??
#1 - @Receptomaten

Klockrent trissat :)



Få en trevlig vecka!

#2 - Jah Hollis

Där verkar det finnas alla möjligheter att hitta både folk och annat uppe i luften.

#3 - Ingalill

Härligt triss :)

#4 - Per-Anders

Jag skulle aldrig våga sätta mig i vare sig Kanonen eller slänggungan.

#5 - Pialotta

Gänget från Falkenberg:) Kan tänka mig du njöt och skrattade mycket:) Finfina bilder på I Luften du knäppte. Karusellbilder är det något visst med.

#6 - Lotta

Det där med karuseller är inget för mig, men att gå på teater det gillar jag.

Härlig fototriss!

Ha en fortsatt trevlig dag :-)

#7 - Adnan Hadziagovic

Roligt att gå på Liseberg. Fina bilder du tog.