Follow
På språng och grillkväll!


Visst blev det en underbar kväll igår, var hos mamma SOM FYLLDE 82 ÅR och vi grillade. Vi hade knyt och molnen hängde som ett litet hot hela dagen, skulle det bli regn eller inte och hur gör vi om det regnar, för mammas hus är inte stort. MEN när det närmade sig kväll och vi alla hade samlats skringrades allt och vi fick en underbar kväll. På bilden ser vi min systerdotter Frida i full färd att leka med hunden Doris, vet inte vem som hade roligast men ibland spelar ju sånt ingen roll alls.

På bilden ser ni även en bild av mammas brunn. Mamma älskar födelsedagar särskilt sin egen, och i god tid innan gör hon önskelistor, till mig meddelade  hon att hon ville ha blommor till brunnen. Detta gör jag som en tradition varje år, och egentligen borde hon veta detta men för säkerhets skull ser hon till att jag får veta att hon önskar sig blommor. Så gissa vad jag köpte jo BLOMMOR TILL BRUNNEN SÅKLART. Det blev jättefint men det får ni ana er till för det syns inte. Strax ska jag avsluta helgen med lite spinning.
#1 - Anna

Jo jag ser :) jättefin brunn och blommor i den där blir ju kanon fint!!!

Jag hade en gammal dockvagn som jag hade blommor i men den gav jag till min syster för den fick inte va ifred här...grannarnas småungar drog iväg med den hela tiden ;)

Ha en fin vecka tjejen...kram

#2 - Lotta

Min mamma fyllde me år igår, hon önskar också alltid blommor. Jag brukar köpa tomatplantor, för då kan jag komma hem och äta av den goda skörden utan att behöva nypa tjuvskott och vattna. Förrförra året köpte jag blåbärsbuskar, i år så är den full av blommor. Ska bi gott!

Jag har en Nikon D60 som jag är mycket nöjd med. Fick den av mina kära barn med familjer när jag fyllde år för två år sedan.



Idag regnar det på Öland, men det gör inget för jag städar.



Ha en bra dag!

:-)