Follow
idétorka
Jaha vad skriver jag om idag, att jag var på ett tufft pass spinning igår, nje tråkigt. Att jag ska väga mig ikväll, kanske kan vara nått, eller att jag ska en mätning av kroppssammansättning idag. Jo det kan vara något, så det får det bli, Jag mätte alltså kroppsmassan för över ett år sedan, jag vägde då mycket, och har gått ner 10 kilon under detta år. Denna mätning mäter då alltså kroppssammansättningen, vatten, muskler och fett kul kul. Ja det var väl inte så kul förra gången, vågen visade på ja just för mycket. Nu 10 kilo senare ska jag göra om denna mätning, vitsen är ju då att man kan se om jag nu gått ner MER än tio kilo, alltså om muskelmassan ökat och om fettmassan minskat, DETTA ska bli oerhört spännade och se. Borde ju i alla fall fått ökad muskelmassa som jag tränar, VI FÅ SE återkommer mer om detta...För övrigt närmar sig sommaren med stormsteg, och i veckan blir det stor VÅRKONCERT med kulturskolan i Mark, spännade då Martin är med för första gången. Jo det blev ett inlägg idag med även om hjärnan stod mer än lovligt still i början. 
#1 - Osloskånskan

Tumhållning för mer muskelmassa då!

#2 - Selma

Spännande, hoppas det visade som du önskade.

#3 - Per-Anders

Bra jobbat att lyckas gå ner 10 kilo!