Follow
Nu är det fredag
OCH det är så himla skönt, I kväll har jag ätit ugnsstekt torsk, med broccoli, sparris, paprika som jag stekte i en stekpanna med olivolja, allt mycket gott, till till detta serverade jag oliver och majonnäs smaksatt med dill. JAG ÄLSKAR OLIVER, öppnade burken, för det var en burk, och njöt mmmm, jag ska äta av oliver massor av oliver. Smakar på min goda mat. (även om Cecilia fixade torsken) Då känner jag en stickande smak i munnen, vad sjutton är det som är så himla starkt. Äter lite till och ja det är NÅGOT som är starkt MYCKET starkt. Frustrerad frågar jag min man som står vid spisen för att plocka till sig mat, VAD SJUTTON ÄR DET FÖR OLIVER? Han tittar på burken och meddelar att det är oliver med chili. Chili kan jag nu äta men det ska vara små mängder och inte för starkt, i dessa oliver fanns mycket riktigt en liten bit chili, och den VAR stark. Det blev att kasta alla oliver för min mun klara inte dessa starka saker. Så ikväll får jag trösta mig med vin och nästa gång jag handlar ska jag se till att det inte blir oliver med CHILI.....
#1 - Krystal

sv: HAHAHAHa ... oh noes I'm going blind!!

#2 - Robina

Fin design!