Follow
trist vecka IGEN
Känner att januari är en himla trist månad, det talas om den"fattigaste månaden på året" och för mig stämmer det jättebra, kontot är tills igår HELT länsat, som tur har jag en ekonomisk man som jag glatt skickar ut för att handla.
Försäkringskassan har varit på mig och de är ALDRIG roliga att göra med, nu har jag skrivit om min handledare här innan och sagt att han är OVANLIGT trevlig för att jobba på försäkringskassa, i veckan fick jag svaret, jag egentligen borde vetat, HAN ÄR NY på försäkringskassan, ett djupt AHA går upp för mig det är DÄRFÖR han är trevlig. I alla fall trevlighet eller inte, han har inte kollat upp saker och ting på rätt sätt, vilket betyder att utbildningen jag tänkt läsa under våren flyger all världens väg. Ingen utbildning för Ing-Marie, trist men konstigt nog är jag inte ledsen eller någonting, bara uppgiven. Det var aldrig meningen, nu får jag sikta in mig på att gå upp i tid istället, vilket jag fasar för och tror egentligen inte på att det är hållbart för mig i längden, men jag har lovat att prova och prova ska jag, sedan får vi se vad som händer.
#1 - julia

hej, hoppas du får en fin fredagskväll :)

#2 - CHRJ

sV: Haha okej! =)