Follow
vårtecken
Ja idag är det då äntligen dags för vår, allt tyder på att den nu faktiskt är på väg. Då talar jag inte om att gatorna är fulla av vatten och modd av smältande snö, att fåglarna helt klart fått vårkänslor, eller att jag för första gången på länge kunde hoppa in i en bil utan att frysa häcken av mig, nej jag talar om TONÅRINGAR! Tonåringar tänker ni, hur kan de vara vårtecken. Tonåringar utan jacka, iförd endast luvtröja brukar annars finnas året runt, dessa barn av sin tid som aldrig tycks frysa, och jag förundras ständigt hur de kan gå runt ute utan att frysa ihjäl. MEN nu i vinter har de inte funnits. Alla har ordentligt haft båda en varm jacka och mössa på sig. Nu idag såg jag de första två, det var två killar stående och väntandes på en buss iförda varsin luvtröja, äntligen så är det faktiskt VÅR!!!!!!!!!
#1 - Lexi

Nästan alla tonårskillar menar du :-) Killarna i min klass har gått i huvtröjor hela vintern, och man fryser vid blotta åsynen :S

Men, våren är ändå påväg nu :-)

#2 - jossan

Hej kolla in min blogg och svara på dagensfråga:) skulle vara kul att veta vad just DU tycker:D