Follow
lägenhetsjakt
Mina tjejer är den ena 20 i november den andra har precis fyllt 21, de är alltså rätt tätt mellan dom. Min ynsta Josefin, läser till sjuksköterska och Cecilia (den på 21,) har sökt till fritidspedagog programmet i Borås och enligt tidigare statistik så kommer hon in utan problem.

Nu tänkter de små fröna flytta HEMIFRÅN, har ni hört sicka ena, tycker det är ganska  kul och hjälper dom bäst jag kan i lägenhetsjakten, genom att leta på nätet skicka mail till folk har har bekanter i Borås osv....MEN När de väl får en, när det där flyttlasset väl är avklarat och de har sina sovplater inte i vårt hus utan i en lägenhet i Borås. HJÄLP DÅ kommer jag att sakna dom något alldeles otroligt, visst är det skönt att de växer upp och att de har planer för sina liv, men måste allt gå så himla fort. Läser en del mammabloggar ibland och ser tillbaka på mina år som småbarnsmamma och saknar det i ärlighetens namn INTE. Men att mina flickor är vuxna och letar lägenhet känns på något vis ändå jättekonstigt och deffentivt att de faktsikst är på väg bort. JAG kommer att sakna dom.

Och  iallafall, känner ni någon som har en ledig trea i Borås så hör gärna av er.