Follow
höstmorgon
Härlig höstdag idag, underbart väder och jag bara måste gå ut och ta en promenad idag, ska fråga min härliga dotter om hon vill följa med. Det här med blogg och barn verkar vara väldigt populärt, har läst några stycken, och känner direkt, VILKEN TUR ATT JAG HAR STORA BARN. mina barn är 24, 20 19 OCH 10, Det är då 19 åringen som fortfarande bor hemma av mina stora barn, och det är underbart med stora barn man har gått igenom nattvak, magsjuka och nattvandring, byte av sängkläder mitt i natten, nu slipper man det och det är så skönt. Med stora barn diskuterar man livet framtiden och andra livsviktiga beslut som man fattar i de åren, och jag älskar det, jag älskar att prata med mina barn. Så idag ska jag gå på promenad med min 19 åring om hon nu vill förstås.  Annars så ska jag äntligen börja röja i det rum som datorn står i, och det ska bli ett gästrum till mina stora barn när de är hemma. Ska bli kul att få se det när det blir klart.