Follow
bakis
Vi hade 50 årskalas igår, och hur kommer det sig att det alltid blir LITE för mycket vin på kalas? Man har trevligt och sällskapar med vin gott, gott. Men på morgonen därpå inser man att det blev något glas för mycket och huvudet känns inte alls ok, TUSAN vad det är onödigt med baksmälla. och varje gång tänker man jag ska ALDRIG dricka för mycket vin mer......MEN vi hade iallafall trevligt. Kalaset var för min 50 åriga gubbe, och blev gratulerad av min syster som glatt sa grattis, farbror. KUL han är en liten farbror min söta gubbe. Någon frågade mig vad är då jag (en dam å 60 +) Ja vad är vi damer då när vi blir äldre, inte blir vi söta gubbar. Kärring är liksom ett skällsord och gummor passar inte riktigt heller låter liksom FÖR gammalt med gumma. MEN hellre gumma än kärring annars är TANT ett gulligt ord jo faktiskt tror vi blir tant. FAST nu är jag ju inte det än förrän om MÅNGA (2) år
#1 - L i n n e a s b l o g g ♥

sv: ja gör de :)

#2 - smäm

haha, mina norska vänner kallar mig för tant. dom är några år yngre. känns lite kul.

#3 - maja.

ja visst gör dom :)