Follow
före nyår
Så är det då nyårsafton imorgon, funderar över mat och har bestämt mig för entrecote, mumsigt och så får jag testa min nya julklappsgrill. Har två barn hemma de två andra är dels i Malmö, dels i Kungälv för att fira nyår med sina kamrater. De är på credo läger och för er som inte vet vad Credo är så är det en kristen ungdoms och student rörelse, som anordnar läger finns på skolor osv. Mina barn har varit aktivt kristna nästan hela livet, som barn i kyrkans barntimmar och körer. De går på KU som är kyrkans ungdoms grupp och de är hjälpledare på konfirmand läger, min förtjänst i detta är det då de var små då jag skickade dom till kyrkans barntimmar, som vuxna har de hittat till kyrkan av sig själva och de har hittat sin egen Gud och sin egen tro. För mig som kristen mamma känns det skönt att veta att de står på en stabil och stadig tro, som kristen står du för vissa mänskliga värderingar i livet som kan vara svårt att hitta annars. Nu önskar jag er som hittat hit och som läser detta en välsignat nytt år med mycket gott och roliga, glada händelser.
#1 - amanda ~ annasdotter

haha , nejnej. Lök är enligt mig bland det värsta som finns. Lustigt, mina föräldrar säger precis samma sak, haha

#2 - I S S A

sv: japp fast jag köpte en ljusrosa :)