Follow
ensam igen
Så är det då dag för nyårs läger, mina barn har spritts för vinden och just nu sitter jag i ett ensamt hus med endast en undulat som levande sällskap. Min man jobbar och de två som ska fira nyår med oss, är på utflykt till Göteborg för att shoppa loss, det är faktiskt rätt skönt att få en stund för sig själv.  Man vet att de finns där ute någonstans och vet att de har de bra. Just nu oroar jag mig bara för väglaget, det är halt ute på vägarna och det känns inte riktigt bra att veta att de är ute på hala vägar. MEN får lita på att min dotter som kör bilen att hon tar det lugnt. Själv har jag kollat på OPHRA där hon visade sina favoritrecept, massa goda matrecept, blir hungrig att titta på mat på TV, sitter i min morgonrock och surfar på nätet, en super lugn dag helt enkelt, skönt med super lugna dagar. Så funderar över ska jag vara duktig idag och äta rätt eller ännu en slarvdag med god god mat.....får funderar på det och se hur samvetet bestämmer sig.
#1 - TVILLINGARNA

=)